8 Mart 2013 Cuma

Hello kitty eye shadow

Sevgili miskin kek'in çekilişinden kazandığım hediyeler arasında bu far seti'de vardı.Hello kitty'nin makyaj ürünlerini hiç denememiştim.Bu vesile ile far setiyle tanıştım.



İçinde dört farklı renk var.Dördünde oldukça canlı,tam yaz makyajı için uygun renkler.Bendeki 02 numaralı far seti.12gr'lık bir pakette.

Hello Kitty ürünleri ambalajındaki kedicikle bile gönülleri fethetmeye yeter de artar bile aslında:) Ama farlarda hiç fena değil.



Farlar oldukça pigmentli yapıda.Az miktarda dokunmak yada fırçaya almak bile fazlasıyla yetiyor.Yalnız göz kapağımda bir süre geçtikten sonra hafifçe yol yol çizgilere ayrılmaya başladı.Far bazı kullanılarak sürülürse aşılabilir.Ben bazsız uygulamıştım.


Renkler arasında en çok mavi ve moru sevdim.Sizce hangi renk daha güzel? 

12 yorum:

  1. gulegule kullan canım mavi rengıne bayıldım tam benlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesk ederim cnmm bende maviyi cok begendim:)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Bende de var bundan ama daha kullanmaya başlamadım. Moru çok beğeniyorum ama kullanabilir miyim bilmiyorum da asıl favorim turuncu olan :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanırsın cnm bence,moruda çok güzel biraz cart tabii ama güzel durur diye düşünüyorum,sende güle güle kullan:)

      Sil
  4. kızlar benı bu kadar begenmenıze hak verıyorum dogrusu :-) perım şaka bı yana beyaz ıle mavı karsınca ıyı olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beğenilmezmisin hele yaptıkların müthiş cnm:)

      Sil
  5. Bende mor olanı çok sevdim :)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil