25 Mart 2013 Pazartesi

Pastel silky dream foundation




Pastel'in fondöten'lerini ilk denemem.İlk deneme için beklentimi düşük tutarak ürüne yaklaştım.Ürün pompalı şişesinde kolay ve hijyenik bir kullanım sağlıyor.Uzun süre ciltte kalıcı etkisi olduğunu vaad ediyor.30gr'lık ambalajında.



Kapatıcılığı orta üzeri olan ve beklentilerim tersine hiçde fena olmayan bir fondöten.Açıkçası bu kadar seveceğimi tahmin etmiyordum ancak ilk kullanımdan sonra elimden düşmez oldu.Ürün ismi gibi ipeksi bir cilt yaratıyor daha doğrusu kadife gibi.Çünkü ilk sürdüğümde yumuşacık kadife gibi diye düşündüm.


Ciltle bütünleşen orta yoğunlukta bir yapısı var.Kolay dağılıyor,ben mac fibre uçlu fırçayla kullandım ve çok kolay dağıldı.Yanağımdaki bir iki minik sivilcenin üzerinden geçtim.Fotoğrafta gördüğünüz gibi orta üzeri seviyede kapattı.Genel olarak ciltte duruşunu ve yapısını çok sevdim,tarafımdan denendi,tavsiye edilir:)

2 yorum:

  1. cok guzel bır fondotenmıs, cıldınde guzel durmus canım bende denıcem yakında:)

    YanıtlaSil
  2. Teskler cnm bakalim sende begenecekmisin:)

    YanıtlaSil