30 Mart 2013 Cumartesi

Schwarzkopf Glıss saç rengini koruyan şampuan



Schwarzkopf gliss serisinin bir çok ürününü severek kullanıyorum.Özellikle keratinli seriden çok memnun kaldım.Bu aralar saç rengimi yeni değiştirdiğim için boya sonrası rengin akarak açılmasına karşı önlem olması sebebiyle renk koruyucu seriye ait bu şampuanı aldım.Boya sonrası yıpranan saçları onarmaya yardımcı olduğu gibi boyanın akarak rengin solmasınıda engelliyor.Yıkama işlemi bittikten sonra durulama kısmında saçlarımda normalden fazla bir yumuşaklık hissettim.Bu açıdan şampuan çok hoşuma gitti.Serinin saç bakım kremi ve maskeside mevcut.

8 yorum:

  1. Glıss şampuanları zaman zaman kullanıyorum.Hele sıvı saç kreminden kaç tane bitirdim bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ben uzun zamandır boyamıyorum ama yine de sık sık kullandığım bir şampuan canım kokusunu da çok beğeniyorumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm gliss serisinin tamamini cok seviyorum hepsi etkili:)

      Sil
  3. selam :9 bende bu şamuanı kullanıyorum cok memnunum stok yaptık 3 5 tane aldım hatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisini yapmissin cnm bende cok seviyorum

      Sil
  4. Bir dahakine bende bundan alayım o zaman :)

    YanıtlaSil