16 Mart 2013 Cumartesi

Vichy aqua destock



Vichy aqua destock bu aralar her gün elimde.Hem sabah hem akşam olmak üzere günde iki kez kullanılan bir ürün.Vücuttaki ödemi şişliği atıp daha ince bir görüntü sağladığı gibi selülitlerde de savaşıyor.Memnun kaldığım bir ürün.Ancak selülitle sadece kremle mücadele etmek tabiiki yetersiz,bol su,spor ve sağlıklı beslenmeyide hayatımıza dahil etmek gerekiyor.


Kremin yoğun bir nane kokusu var.Sürdüğüm ilk anda biraz yanma hissediyorum ancak kısa sürede geçiyor.Her şeyi çok güzel ama bana göre tek eksisi emilme hızı.Sürdükten sonra bir beş dakika kadar kurusun diye beklemek zorunda kalıyorum çünkü hafif yapışkan ve bol nane kokulu bir kremin kıyafetlerime yapışmasını istemiyorum bunun haricinde denenmiştir,tarafımdan tavsiye edilir :)

3 yorum:

  1. cnm bloglovin takip butonun yok habern olsun beni takip etmişsin ama ben seni takibe alamıyorum:) blolovin profilinde follow butonu yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakiyorum cnm simdi hbr verdigin icin teskler:)

      Sil
  2. Bu tip ürünlerde bu naneli mentollü koku hemen hepsinde var ve yanma olması önemli bence etkisini gösteriyor özellikle spordan hemen sonra sürüldüğünde yanma daha uzun sürecektir başka bir markanın emsal ürününü kullandığımda ben öyle yapıyordum selülitlere hiçbir şekilde etkileri olmuyor su spor desteği dahil hiçbir şekilde var olan selüliti yok etmeye yönelik değiller ama oluşmasına engel olabilirler tabi ki bu tip ürünler masajla sürüldüğünden asıl olayın masajda bittiğinin de altını çizmek isterim.
    Selülit karşıtı ürünler aslında toparlayıcı ürünlerdir masajla sürülmesi kaydı ile :)

    YanıtlaSil