30 Nisan 2013 Salı

Alışveriş zamanı




İpekyol'un 2013 bahar-yaz koleksiyonunu çok sevdim.O kadar güzel parçalar varki hepsinde aklım kaldı.Bu ceketi hem spor hemde klasik tarzda kombinlerim diye aldım.İncecik tiril tiril tam baharlık.Rengide her tonla gider diye düşünüyorum.




Colin's son zamanlarda çok değişti.Eskiden mağazasına hiç uğramazdım ama bu aralar inanılmaz güzel şeyler yapıyor.Bu eteği indirimden aldım.Kumaşı yumuşacık.Bildiğimiz kot kumaşından olan etekleri sevmiyorum.Kumaş olanlarda çabuk kırışıyor ama bu tarz kumaşlar kullanım açısından çok rahat.





6 yorum:

  1. ikisi de çok güzel canımm ben de ne zamandır colinse gitmiyordum yakın zamanda bir uğrayayım :) güzel günlerde kullan canım benimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesk ederim cnm:) colonste guzel seyler var tavsiye ederim:)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  3. fiyatı çekmek hoş olmamış sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Özlem,diğer yazılarımada bakarsan bir çok üründe(kozmetik,kıyafet,parfüm vs)hepsinin fiyatı genelde soruluyor bu sebeple hazır sorulmadan fiyat küpurlarınıda fotoğrafladım.Benim gibi aynı şeyleri beğenip almak isteyenler olabilir düşüncesiyle.Aldığımız her şeyi belli bir rakam ödeyerek aldığımız düşünülürse bunda hoş olmayan ne var?

      Sil