26 Nisan 2013 Cuma

Gelin saçı-toplu modeller



Düğün sezonu açıldığına göre taze gelin adaylarımıza alternatif saç-makyaj-gelinlik önerileri başlasın:) Çok yorucu,stresli bir süreç.İşin en keyifli kısmı saç modeline,gelinliğe,makyaja karar verme zamanları.Gelin başı deyince akla gelen ilk şey hep topuz yada toplu modeller olurdu.Gerçi bu durum açık gelin saçı tercihleriyle değişmeye başladı ama yinede toplu modellerin modası geçmez.



Malum düğün günü tüm gün sabahtan itibaren bol koşturmacalı bir gün olacak.Nikahtı,fotoğraf çekimiydi,trafik vs derken eğer ince telli saçlarınız varsa açık modellerde çok kolay saç bozulabilir.Düşmüş maşalı saçlar yada iki arada bir derede saç düzeltmeye çalışmak kimsenin hoşuna gitmez diye düşünüyorum.




Büyük gün'den önce mutlaka kuaförünüze saçınızın provasını yaptırın.Yaptırdığınız prova saçla btün gün çıkın dolaşın.Günün sonunda saçta bozulma veya sizi rahatsız eden herhangi bir durum varmı yokmu kontrol edin.Ben kına gecesi saçımı çok beğenmiştim.Hatta nikah günüde aynısını yaptırmayı düşündüm ama nikah günü sabahın köründe her zamanki gibi kuaförün gazına gelip hiçbir provası yapılmamış bir topuzla çıktım.Gerçi hiçte fena değildi ama çokta içime sinen bir model değildi.


Gelin başında klasik taçlardan,çiçeklerde,boncuklardan alın üzerinde duran sallantılı taçlara kadar bir çok aksesuar mevcut.Önemli olan denemek,hangisinin size en çok yakıştığını bulmak.Sonrasında ise o aksesuar saçınızı-başınızı acıtmadan tüm gün kafanızda duracakmı onu test etmek.
 

Yeni evleneceklere,telaşsız,mutlu,huzurlu bir hazırlık süreci diliyorum.

3 yorum:

  1. önce ben bir bu gelinliği giydirecek aday bulayım :) sonra da saçıma bakarım

    YanıtlaSil
  2. Örgü olan sac modeli cok hos

    YanıtlaSil