27 Nisan 2013 Cumartesi

Loreal hair expertise ever pure serum



Yeni denediğim ve çok memenun kaldığım bir ürün.Türkiye'de varmı bilmiyorum,Almanya'dan alındı.Ürün kuru ve cansız saçları anında yumuşatıp eğer boya varsa rengin çabuk akmasını engelliyor.Yıkanmış hafif nemli saçlara uygulanıyor.Durulanmayan bir bakım ürünü.Jel gibi,renksiz.Çok hoş bir kokusu var.Bu koku ürün saç kuruduktan sonrada kalıyor.



Pompalı bir şişesi var,pompasına 3-4 kez dokunup çıkan miktarı saça yaymak yeterli oluyor.Bitkisel özlerde içeren bir ürün ancak içindeki kimyasallar malum.

5 yorum:

  1. ben burada hiç rastlamadım canım ama mutlaka bakıcam çok merak ettim belki bulurum :))

    YanıtlaSil
  2. denemek isterim ama sanırım burda yok :S

    YanıtlaSil
  3. Tam benim saçlarıma göreymiş=)

    YanıtlaSil