24 Nisan 2013 Çarşamba

Maybelline far



Maybelline 01 numara snow white far tıpkı adı gibi kar beyazı bir renk.Oldukça pigmentli bir ürün.Herhangi bir baz kullanmadan rengini tam veriyor.Gün boyu kalıcı bir yapısı var.Oldukça uygun fiyatlı olmasının yanı sıra saydığım özellikleri sayesinde sevdiğim bir far.Göz kapağıma dağıtıp farklı renklerle kullandığım gibi kaş altına aydınlatıcı olarakta kullanıyorum.


Hafif sedefli bir yapısı var,parlak ışıkta ve güneşte belirginleşen bu sedefler farın rengini dahada albenili yapıyor.

4 yorum:

  1. bende bunu kullanıyorum bazen far olarak, bazen de kaş yada göz altıma aydınlatıcı olarak. başarılı bir ürün ve gayette uygun fiyatlı. bana da beklerim
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman bende kaş altına kullanıyorum,güzel sonuç veriyor:)

      Sil
  2. Bende kullanıyorum, çoğunlukla sadece bunu sürüyorum. Diğer farlar gibi fazla parlak durmuyor, hoş bir aydınlık veriyor

    YanıtlaSil