20 Nisan 2013 Cumartesi

Özge ulusoy




Özge ulusoy'u Survivor döneminden beri takip ederim.Bu gün ne giysem programıyla ekranlarda görmeye alışkın olduğumuz manken-sunucu'yu geçen gün nişantaşı'nda gördüm.Sıfır makyajla,deri bir pantolon,deri ceket ve t-shırt'le o kadar ama şıktıki bayıldım.Cildi inanılmaz pürüzsüz ve güzel.Normalde de gerek dergi çekimleri,gerek davetlerde ve tv'de de daha çok nude tonlarda makyaj yaptığını ve yaptırdığını görüyoruz.Ben makyajlı fotoğraflarından en çok alttaki fotoğrafı beğendim.Hem doğal hem çok hoş görünüyor.Ciltteki hafif ışıltılı görünüme ise bayıldım.




Alttaki fotoğrafta ise yine sıfır makyajlı halini görüyoruz.Survivor çekimlerinde makyajsız yüzüyle ekrana yansımış kare.Makyajsız halide gayet güzel görünüyor bence.Gerçi yakın değil,kalıcı makyaj varmı bilmiyorum ama fotoğraftaki görüntü güzel bence.



5 yorum:

  1. Ben bu kizi seviyorum cokta sik

    YanıtlaSil
  2. Ben bu kizi seviyorum cokta şık buluyorum ama güzel bulmuyorum sanirim daha cok jenifer lopez gbi kivrimli bayanlari beğeniyorum

    YanıtlaSil
  3. Bende begeniyorum cnm biraz zayif tabi:)

    YanıtlaSil