21 Nisan 2013 Pazar

Saçların açık renkse,kaşların siyah olmasın

Açık renk saçları olanlar bence kaşlarınında rengini açtırmalı.Hiç değilse az biraz o siyahlık kırılmalı yoksa çok yapay bir görüntü oluyor.Saçlarımın rengini önceki post'dan bildiğiniz üzere açtım.Hazır saçların rengini açıyorken kaşlarımın rengini birazcık kırıyımki kötü görünmesin dedim.



Saçlarımın rengini açmak için kullandığım Garnier boyayı az miktarda kaşlarımıda uyguladım.Bu arada boya oldukça akışkan olduğu için gözünüze getirmeden az az uygulamaya dikkat edin yoksa gözünüze gelebilir,çok tehlikeli.Ben azıcık sürerek yaydım.


Üst fotoğrafta kaşlarımın boyanmamış doğal halini görüyoruz.


Üstteki fotoğrafta boyayı az miktarda kaşlarıma sürüp,yaklaşık 10-15 dk beklettim.Peçeteyle boyayı tamamen silip,sonra suyla gözüme hiç getirmeden yıkadım ve temizledim.


Yıkadıktan sonra kaşlarımın rengi hafifçe kırıldı.Bu arada kaşlarımı peçeteyle ve suyla temizlerken tek tük dökülen kaşlar oldu.Hatta birini gözümün hemen altında görüyoruz ama sonuçtan memnun kaldım.

6 yorum:

  1. canım küllü kumalımı sarıyla onun karışımını mı sürdün kaşlarına?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kullu kumral ve koyu sariyi karistirip surdum

      Sil
  2. Hiç kaşlarımı boyamadım ama ben de kaş rengimi 1-2 ton açsam mı diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm sacini boyadigin boyayi az bisey tut kasinda guzel oluyor

      Sil
  3. Saçlarımı çok sık boyuyorum ama kaşlarıma hiç dokunmadım şimdiye kadar. Doğal siyah benim kaşlarım bir daha boyadığımda deneyeceğim bu yöntemi. Ama kötü olursa diye korkarım şimdi ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm boyadiginda peceteyle ara sira kenardan sil renge bak istedigin tin olmadiysa oraya az daha boya sur bekle ara sira boyle kontrol edebilirsin;)

      Sil