22 Nisan 2013 Pazartesi

Schwarzkopf gliss Restore&refresh



Schwarzkopf Gliss serisi en sevdiğim bir kaç saç bakım markasından biri.Gliss serisinin neredeyse tüm şampuan,krem ve maskelerini kullanmışımdır.Bu sefer içeriğinde sıvılaştırılmış keratin olan yağlı ve yıpranmış saçlara özel şampuanı denedim.Saçlarım boya gibi işlemlerden sık sık geçtiği için oldukça yıpranmış durumda.Şampuan ilk kullanımda kendini belli eden bir yumuşatma etkisine sahip.Herhangi bir şampuanın saçı yenileyeceği ve onaracağı vaadine inanmıyorum.En pahalı saç ürünü bile saç üzerinde geçici iyileştiri etkiler yapıyor.Ürünü kullanmayı bırakınca aynı yıpranmış saç yine kendini gösteriyor.Bu tarz ürünler kullanarak yıpranmış saçı olduğundan daha iyi ve yumuşak göstermek mümkün.Bu gibi ürünlerin etkisi bana göre yeni çıkan saçların daha az kırılmasını önleyerek yeni gelen saçlarda daha sağlıklı bir hava yaratmak.Yani uzun süreli kullanmımlarda uzun vadeli etkiler yaratıyorlar.Saç bakımı önemli,bu sebeple sık sık besleyici maskeler,kırılmasını önemek için gerekli lşampuan ve kremleri kullanmak önemli.Bu sebeplerle Gliss serisi bu ihtiyacımı gideriyor.



Koparak dökülmeleri önlediği doğru çünkü yıkama sonrası saçlar o kadar yumuşak oluyorki kırılması neredeyse imkansız.Hafif bir parlaklık veriyor.Kremi ve maskesiyle kullanılırsa bu etkiler daha fazla olur diye düşünüyorum.

3 yorum:

  1. benim ara ara kullandığım bir şampuan canım ben de çok memnunum ama şu sıralar john friedanın hacim verici şampuanının indirime girmesini bekliyorum girer girmez stoklucam :)))

    YanıtlaSil
  2. bende siyah seri var krem kullanmasam da saçımı yumuşak yapıyor ve saçım işlem görmüş bir saç :/ ama saçlarım dökülüyor hem de öyle böyle değil diplerden kopuyor kel kalacağım :/
    bana da BEKLERİM
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Saçlarım çok sertleşti son boyadan sonra. Güzel bir krem arayışındayım Periciğim. Kremini de denedin mi?

    YanıtlaSil