18 Mayıs 2013 Cumartesi

Anneler günü indirimi



İndirim zamanları gratis ve watsons'ı talan ederdim -dim diyorum çünkü bu alışveriş çılgınlığının sonu dolup taşan çekmece ve dolaplar oldu.Elimde o kadar çok ürün biriktiki nasıl bitireceğim bilemiyorum.Aslında yakın zamanda bir bitirme projesi yapsam hiçde fena olmaz hem motive eder :)) bu sefer indirim zamanı kendim için hiç bir şey almadım.Annemin siparişlerini alıp ışık hızıyla gratis'ten çıktım yoksa biraz daha fazla kalırsam yine elim evde olan ama hala kullanmadığım ürünlerin diğer çeşitlerine gidebilirdi:))

3 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. gerçekten tebrikler hiçbir şey almadan çıkabilmek büyük başarı :))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın :) Benim aklım hala indirimden alamadıklarımda kaldı aah ah... :)

    YanıtlaSil