11 Mayıs 2013 Cumartesi

moda diye kaşları kalınlaştırmak doğrumu




Güzellikle son trendleri takip etmek bana göre doğru değil.Herkese yakışan tek tip bir güzellik anlayışı yok nede olsa.Son zamanlarda kaşları kalınlaştırmak,doğal haline bırakmak moda oldu.Artık ince kaşların küsen kısımlarına sarımsak yağları sürüp sürüp kalınlaşırmaya çalışan bir grup var onları sarımsak kokusundan tanıyabilirsiniz :P 


Ben kalın kaşı sevmiyorum,ip ince kaşıda sevmiyorum.Yüze yakışan orantıda ortalama kaş kalınlığı benim için ideal.Ancak sırf moda diye,tuba büyüküstün'e çok yakışıyor diye,beren saat'te kaşlarını almıyor diye kendini kaptırıp tek kaş takılanlar nlour yapmayın.Yakışana yakışıyorda yakışmayanda fena halde itici duruyor.




Yüzü Audrey hepburn kadar mükemmel birinde kalın kaş gayet güzel durabilir yada Brooke shields kadar bebeksi bir yapıda o kalın kaşlar çok doğal durabilir ama yakışmayanada yakışmıyor işte.



7 yorum:

  1. kalın kaşı kalemle doldurunca hiç sevmiyorum ben doğal olacaksa doğal kalsın madem
    yakışana yakışıyor dediğin gibi olmayınca zorlamamalı

    YanıtlaSil
  2. daha düne kadar ip ince kaşla dolaşanların bügün maşallahı var ;) bişey moda olunca aynı fabrikadan çıkmış gibi herkesin aynı dolaşmasından nefret ediyorum çok itici geliyor.kime ne yakışıyorsa o şekilde olsa olmazmı sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm bir şeyi moda diye uygulamak kötü sonuç verebiliyor,kime ne yakışıyorsa onu yapsın bencede:)

      Sil
  3. Gerçekten çok doğru :) Bi tanıdığım vardı 3 5 sene öncesinde incecik kaşarı vardı gülerdim ona şimdi maşallah orman, hala gülüyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Kalın kaşın moda olmasının temelinde doğallık yatıyor, bu sene daha doğal görünümler moda genel olarak, ama absürt şekilde kalın bırakılmış kaşlar da çok doğal durmuyor tabiki !! Sadece modayla iş bitmiyor kendine yakışanla da özleştirmek gerekiyor modayı..

    YanıtlaSil