12 Mayıs 2013 Pazar

Schwarzkopf Gliss sıvı saç kremi



Schwarkopf'un Gliss serisini çok seviyorum.Bir çok şampuanını,kremini ve maskesini deneyip çok memnun kaldım.Sıvı saç kremleride kullanım açısından çok pratik ve olumlu sonuç veren ürünler.Banyodan sonra temiz saça ihtiyacınıza kadar sıkıp taramaya başlıyorsunuz.Anında saçta yumuşaklık ve kuruduktan sonra hafif bir parlaklık oluyor.Durulanmaya bir ürün.Ürün çift fazlı olduğu için kullanmadan önce iyice çalkalayıp karışmasını sağlıyoruz.Tarama sırasında oluşan kırıklara karşı çok etkili.



4 yorum:

  1. bende kullanıyorum gerçekten çok güzel

    YanıtlaSil
  2. etkinliğime katılırsan çok sevinirim cnm http://modalianlar.blogspot.com/2013/05/etkinlik-krmz-parcalar.html

    YanıtlaSil
  3. Tesadüfen aldığım bu üründen kaç tane bitirdim bilmiyorum.Hala severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bunu kullanmadım ben, ilk fırsatta deneyeyim :)

    YanıtlaSil