21 Mayıs 2013 Salı

Ünlü gelinlerin tercihleri



Düğün sezonu açıldı,taze gelinler harıl harıl hem hazırlıkla uğraşıyorlar hemde saç,gelinlik modeli seçmeye çalışıyorlar.Eskiden bu güne farklı isimlerin tercihlerinden bir karışım yaptım.Üstteki fotoğrafta Merve terim oldukça romantik bir gelinlik tercih etmiş.Bana göre eteği fazlaca hacimli ve her katta kalın bir parça dantel kullanılması abartı olmuş.Zevkler tartışılmaz tabiiki kendi beğenmiş giymiş yakışmışta.Saç modeli ve makyajı çok sade ve güzel.


Hande ataizi gelinlik tercihini farklılıktan yana kullanmış.Damat bey'de oldukça farklı bir damatlık giyerek kendi tarzını konuşturmuş.Alışıla gelmiş gelinlik ve saç aksesuarlarının yerine kendine has bir tarz oluşturmuş.Hande ataizi'nin düğün fotoğrafında en çok saç aksesuarı hoşuma gitti.


Nil karaibrahimgil çok sade bir gelinlik seçmiş,saç aksesuarı ve diğer aksesuarlarıyla gelinliğin havasını değiştirip hareket katmış.Çok güzel bir gelin olmuş bence.


Pelin karahan'ın gelinliği çok sade ve çok şık.Uzun duvak detayı kullanmış.Saçları çok günlük bir model gibi geldi sadece,onun haricinde bütün olarak çok şık.

Sezin erbil'in gelinliği ben pek beğenmedim açıkçası.Gelinlik kumaşının dantelli yapısı tüm gelinlikte kullanılmış.Kollarda açılıp hafifçe o dantel desenini ortaya çıkarıdğında hoş duruyor ama gelinliğin tamamında biraz pürüzlü bir yüzey yaratmış sanki.


Emina sandal'ın gelinliğini hiç gelinliğe benzetemedim.Sade kelimesi bile biraz az kalıyor sanki.


Demet kutluay'ın gelinliği çok zarif ama bana göre madem gelinlik bu kadar sade o zaman saç yada aksesuarlarla hareketlendirmek lazım.Gerçi el buketi büyük ve gösterişli,saçında da çiçekleri var ama biraz eksiklik var gibi.


Çağla şikel her zamanki ''evde ne kadar takı-toka varsa hepsini takıp çıkmalıyım'' zihniyetini gelinlik seçimindede kullanmış.Kollarda onca detay varken bari saçında bir tane çiçek eksik olsun :)) çok hareketli ve göz yoran bir gelin olmuş bence.


Tuba büyüküstün'ün gelinliğindeki dantel detayları çok sevdim.Zaten oldukça sade bir modele hafifçe hareket katmış.Elindeki buketin rengide nefis. 


Ebru şallı'nın gelinliği çok şık ve zarif,duvağı vs çok yakışmış.Sadece yakından bakıldığında boynundaki inciler çok fazla görünüyor sanki.





Demet akalın'da gelinlikte detay fazlalığından boğulmuş sanki.



3 yorum:

  1. Bazı kadınlara gelinlik hiç yakışmıyor her seferinde giydiklerinden olsa gerek. Bknz. Demet Akalın :)) Aralarında en güzeli Tuba Büyüküstün bence. Harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar en çok ilgilendiğim sey gelinlikler:)
    Çok güzel post olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bi post olmus,devamı gelmeli bence :)
    Bana göre kesinlikle Tuba Büyüküstün :) özellikle etek kısmı ve çiçeği :)
    bu arada ben baya uzak kalmısım tvden heralde Pelin karahanın evlendigini bilmiyodum bile :)

    YanıtlaSil