6 Mayıs 2013 Pazartesi

yaz geldi selülitler göründü







Yaz gelince bayanların çoğu düğünlerde ne giyeceğim sorusunu sorar ama daha büyük bir bölümü (%99.9)  ''tatile giderken selülitlerimde benimle gelecekmi?''der.Evet arkadaşlar selülitlerimizde bizle birlikte tatile geliyorlar hatta mini etek,şort giydiğimizde de ufak ufak sağa sola ''merhaba''diyorlar.Yetmiyor ince pantolon giyince o pantolonun altından bile el sallıyor gıcıklar.



Bazen yolda görüyorum kız sütun gibi,taş gibi,ilik gibi ama oda ne selülitliiii.Bütün havası gidiyor yeminle.Hadi kışın saklaması kolayda yazın ne olacak,saklasan saklanmaz.Denize girerken haşemamı alıcaz yani,oda olmaz.Madem öyle ya selülitlerimle mutluyum deyip yüzyılın polyannası gibi mutlu mesut dolaşırız yada bu gıcıklarla uğraşırız.







Uğraşması zor ve zahmetli ama sonuçları tadından yenmez diyorum ve alternatif çözüm yollarını yazıyorum.Deneyip sonuç alan varsa yazsın,yok ben başka yöntem denedim memnun kaldım diyen varsa inaniyet namına onuda yazsın.

1-Spor;kan dolaşımını hızlandırıp selülitleri azaltıyor,görünümünü hafifletiyor.
bunu denedim,sonuç aldım.Düzenli spor yaptığım dönemde daha azdı selülitlerim.


2-Bol su içmek;buda tarafımdan denenmiş,sonuç alınmış halada devam edilen bir yöntem.







3-At kılı fırça ile bacakları fırçalamak,henüz denemedim ama Eda taşpınar kullanıyormuş,kendisini bol bol güneşlenirken gördük.Selülitli halinede pek rastlamadığımız için ya at kılı fırça işe yarıyor diye düşünüyorum yada genetik mirası iyi.
















4-Türk kahvesi telvesiyle bacaklara masaj yapmak;henüz denemedim ama dünyaca ünlü modellerinde kullandığı bir yöntem olarak biliniyor tabii onlar Türk kahvesi ilemi yapıyor başka kahvemi bilemem ama bir çok kaynakta olayın kahvenin cinsinde değil içindeki kafeinde olduğu belirtiliyor.Hatta selülit kremlerinin çoğunda kafein var zaten.


5-selülit masajı;maliyet olarak biraz külfetli ama işe yaradığı söylenen yöntemlerden biri.Masajla kan dolaşımı hızlandırılıp selüli görünümü azaltılıyormuş.



6-Selülit kremleri;tarafımdan denenmiş,bir dünya para harcanmış krem bitince selülitler naber diye nanik yapmıştır.Bu kremlerin etkileri kullanıldığı dönem boyunca diye düşünüyorum yani kısa süreli görünümü hafifletiyor ama tedavi edici nitelikte değil bir çoğu.






1 yorum:

  1. bence de selülit kremleri çok gereksiz ve işe yaramaz, en iyisi spor ve su, en önemlisi genetik yatkınlık ve tabi ki de beslenme düzeni. sebze ağırlıklı zeytinyağlı yemekler bizim için ideal.
    hoşçakal kızartma,hamburger :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil