15 Mayıs 2013 Çarşamba

Yine alışveriş




Yaz sezonunun gelmesiyle bende alışveriş aşkı yeniden alevlendi.Kışın soğuk havada ne gezmeyi ne güzel giyinmeyi sevmiyorum.Yağmur çamur derken kot-kazak-bot üçlüsü her zaman kullandığım kombinim oluyor maalesef.Yazın ise etekler,sandaletler,elbiseler derken kendimi buluyorum:))

Sandalet giymeyi çok seviyorum,babetlere hep çok özenirim ama giyemem.Bir çok kez bayıla bayıla denediğim babetlerim taraklı ayaklarımı sıkması sonucu almaktan vazgeçecekken satış danışmanının klasik''biraz açarız hem giydikçe esner''gazıyla alıp ilk giydiğim gün ayaklarımı yara içinde bırakan babetleri giyemeden başkalarına vermişliğim vardır.Bu yüzden yazın sandalet en sevdiğim parça.Fiyatı 110tl'den 70 küsur'a düşmüştü.



Diz altı tayt cuma pazarından 10 tl.Pazarlar gezmeyi çok seviyorum.İstanbul'da gidilecek güzel pazar önerilerine açığım :)

6 yorum:

  1. Güle güle kullan canım, sandaletlerin çok şık :)

    YanıtlaSil
  2. sandalete bayıldım. bende almayı düşünüyordum fikir verdin teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. sandaletler cok guzelmis perimmm cok sade zarif :)

    YanıtlaSil