21 Haziran 2013 Cuma

Çekiliş sonucuuu

Memleket olarak yaşanılan üzücü olaylar sebebiyle ne tadımız kaldı ne tuzumuz.O günlerde ne blog'a yeni yazı girmek ,nede çekilişi düşünmek istemedim.Artık neredeyse her gün çekilişle ilgili soru mail'leri aldığım için bir an önce yapmak istedim.Hadi bakalım hiç bekletmeden kazananı açıklıyorummm :)



random'un çekiliş kutusunu kopyalayıp ekranıma getiremediğim için fotoğrafını çekip koydum ;)Aslında katılımcı sayısı 156,ancak aynı kişiden birden fazla gelen yorumlar ve konuyla alakasız yorumları saymadım.

30 numaralı katılımcı,konuyla alakasız yorumlar ve aynı kişiden gelen çift yorumlar çıkarıldığında Adriana1983 çekilişin kazananı oluyor,kendisini tebrik ediyorum :) 24 saat içinde irtibat kuramazsak yedek kazanana geçiş yapmak durumundayım.

1 yorum:

  1. şimdi gördüm çok sevindimmmm hemen yolluyorum bilgilerimi teşekkür ederim uzun zaman sonra kazandığım bir hediye oldu çok iyi geldi :*

    YanıtlaSil