1 Haziran 2013 Cumartesi

dove losyon




Vücut losyonlarını seçerken nemlendirme özelliği kadar kokularıda çok önemli.Bazı ürünler varki içerikleri nemlendirme açısından çok sağlam ama koku berbat oluyor.Kokusu beni çekmeyen ürünlere elim gitmiyor.Dove krem ve losyonların kokusu hem nemlendirmesi hemde müthiş güzel kokuları sayesinde tercih sebebim oluyorlar.Üsttekiler yurt dışından alındı ama sanırım soldaki hydro fresh Türkiye'de var.İkisinin kokusuda birbirinden güzel.Bu arada ben dove sabunlarada bayılırım hatta bazen duş jeli yerine sadece sabununu kullandığımda olur.O sabunun kokusu nedense çocukluğumdan beri çok hoşuma gidiyor.

1 yorum:

  1. Dove sabunların kokusuna ben de bayılıyorum canım. Dove kremler annemden sorulur, ben hiç kullanmadım ama annem çok kullanır :)

    YanıtlaSil