15 Temmuz 2013 Pazartesi

Bourjoıs asetonla ojeler anında siliniyor.



Bourjoıs'in kutuda süngerli aseton'undan çok memnun kaldım.Bu kadar beğenince yazmadan geçmek olmazdı.Kutunun içine kırmızı ojeli parmaklarımı daldırıp bir kaç saniye çevirmem ojeyi anında çıkarmaya yetti.Özellikle kırmızı ve koyu renkli ojelerde asetonla temizleme sırasında tırnak yanındaki etlere rengin bulaşması sorununu bu asetonda hiç yaşamadım.Özellikle bundan çok memnun kaldım.


Çok kısa sürede ojeyi temizlemesi için zaman problemi yaşayanlar için iyi bir çözüm.

10 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Sonuç gerçekten iyi görünüyor :))

    YanıtlaSil
  2. banada uzmanı çok övdü yüzde yüz garanti falan dedi ama bir aseton için fiyatı çok fazla geldi:(

    YanıtlaSil
  3. Mükemmel! şu oje çıkarma işinden o kadar nefret ediyorum ki oje sürmeyi bıraktım resmen. Nerden bulabilirim bunu?

    YanıtlaSil
  4. çok güzel gözüküyor. fyatı nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediye geldigi icin fiyat bilgim yok maalesef

      Sil
  5. İyiymiş canım, denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  6. Canım daha önce yapmadıysan ve yapmak istersen Gökkuşağı Mimi gönderdim sana :))

    YanıtlaSil