17 Temmuz 2013 Çarşamba

Kıl-tüy mevzuları ve alternatif çözüm sirli ağda




Vücudum için lazer epilasyon kullanıyorum.Kollarımdaki az çıkan tüyler içinde epilasyon yaptırmak istemiştim ama hem inceler hemde renkleri açık diye lazer görmez,iğneli yapmak lazım dediler.İğneli epilasyonun zahmetinden dolayı istemedim ve kol tüylerim için geleneksel yöntemden şaşmayıp ağda kullanmayı tercih ediyorum.Sirli ağda'da kullandığım marka sesu.Oldukça memnunum,sanki uzun süreli kullanımda tüyleri birazcıkta olsa azaltıyor gibime geldi.Portakal kokulu bir ağda olduğu için kullanırken ısıttıkça mis gibi kokular çıkıyor :)


Ağda bezi olarak ise vi-vet alıyorum.Daha kalın yapılı olduğu için kolay kullanım sağlıyor.Sizin tercihiniz ne?

1 yorum:

  1. vivetin tüm ürünlerini bende kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim, bende kollarımdaki tüyleri roll-on sir ağdaları ile neredeyse bitirdim sayılır,kalanları da tüy sarartıcı ile kaybediyorum. roll-on ısıtıcı setlerini denemenizi tavsiye ederim. www.avantajkozmetik.com'dan almıştım. bir bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil