28 Temmuz 2013 Pazar

Kırmızı rujun çekiciliği...



Kırmızı ruj kuşkusuz bir çok kadını oldukça çekici ve şık gösteren bir ruj rengi tabiiki doğru kullanıldığında.Kırmızı ruj sürüldüğünde yüzün geri kalan kısmını oldukça sade bırakmak gerekiyor.Zaten kırmızı ruj oldukça dikkat çekici olduğundan yüzün geri kalan kısmında hafif geçişler yapıp tek dikkat çeken nokta olarak dudakları belirgin bırakak en doğrusu.Aksi durumda çok kötü görüntüler oluşabiliyor.Bu sebeple kırmızı ruj'la genellikle sade bir göz makyajı ve eye liner kullanılıp allığı hafifçe sürmek yeterli olacaktır.Tabii her kırmızı tonu herkese gitmiyor.Bunuda göz önünde bulundurarak herkesin kendine yakışan kırmızı tonunu bulması lazım.Benim en sevdiğim kırmızı ruj mac russian red.Bu kırmızı tonu genelde herkese giden bir ton.Şimdiye kadar sürmüş olan ama yakıştıramadığım kimse görmedim.Sizin en sevdiğiniz kırmızı ruj hangisi? :)





2 yorum:

  1. Benim en sevdiğim kırmızı ruj ruby woo,çok seviyorum rengini

    YanıtlaSil
  2. kırmızı ruj benim olmazsa olmazımdır :)

    YanıtlaSil