22 Temmuz 2013 Pazartesi

Pantene 2dk.'da etkili yoğun bakım kürü



Pantene saçları şekillendirirken oluşan yıpranmalardan korumak için 2 dk.'da etki  eden yoğun bir bakım maskesi geliştirmiş.Benimde saç şekillendirme sırasında şikayet ettiğim en büyük konu kırılmalar.Bunun önüne geçebilmek için Pantene denedim.Ürün oldukça etkili.200 ml'lik ambalajında satılıyor.Fön çektirirken yada düzleştirici kullanmadan önce kullanıyorum.Oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu.Özellikle düzleştirici kullanırken yaşadığım kırılmalar baya hafifledi diyebilirim.Ürünü hafif nemli saçlara uygulayıp iyice duruluyoruz,sonrasında ise güvenle şekillendirme aşamasına geçebiliriz.

3 yorum:

  1. http://lavellocat.blogspot.com/ Çekilişime bekliyorum saç tebeşiri hediyeli

    YanıtlaSil
  2. Ben maske olarak Aussie kullanıyorum ama kırılmalardan koruyor mu bilmiyorum. Bir dahakine bunu deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Bende avonun argan yağlı saç maskesini kullanıyorum
    bunu da denerim

    teşekkürler

    YanıtlaSil