19 Temmuz 2013 Cuma

Pastel pro fashion pudra



 Pastel son zamanlarda geliştirdiği ürün ve ürün ambalajlarıyla atağa kalktı diyebilirim.Pro fashion pudra ise oldukça güzel bir yapısı olan ürün.

Ambalajın iç kapağı aynalı,pudrayı uygulamak için bir süngerde ilave edilmiş.

Pudra'nın çiçek gibi desenli yapısı çok hoşuma gitti,ne güzel değilmi?Bu arada pudranın çok güzel bir kokusu var.Aslında kozmetik ürünlerde parfüm pek iyi karşılanmıyor ama güzel kokan herşeye zaafım olduğu için çok sevdim.

Pudra'nın kapatıcılığı orta üzeri,kalıcılığı oldukça fazla.Ben ambalajından çıkan sünger yerine kabuki fırça ile uyguladım.Sanırım bu sebeple biraz fazla tozuttu.Süngeriyle uygulandığında belki bu sorun olmaz.Sonuç olarak oldukça memnun kaldım.




1 yorum:

  1. Memnun kalmana sevindim canim, iyi gunlerde kullan. Bende pudra arayisi icindeyim.. Ne kadara almistin?

    YanıtlaSil