6 Temmuz 2013 Cumartesi

Saç dökülmelerini Dove ile önlüyoruz.



Bir çok kişi gibi bende saç dökülmesinden muzdarip olanlardanım.Saç dökülmesi için onlarca ürün deneyip,sonuç alamayınca yılıp ''dökülürse dökülsün''diyor ve vazgeçiyoruz.Dove hepimizin sorunu olan saç dökülmesi için bilimsel olarak kanıtlanmış bir formül geliştirdi.Bu paketi denemem için yolladıklarında hadi bakalım birde bunu deneyelim dedim.Açıkçası bu kadar çabuk sonuç alacağımı pek tahmin etmiyordum.Pakette saç dökülmesini önleyen şampuan,bakım kremi,maske ve serumlar bulunuyor.


İki hafta içinde saç dökülmesini azaltacağını iddia eden ürünler düzenli kullanımla yaklaşık bir haftada ciddi oranda dökülmeyi azalttı.Eskiden banyodan sonra ve sabah yastığın üzerinde gördüğüm saçlar her geçen gün azalıyor.Özellikle serumla kullanıldığında etkisi çok daha fazla.


Saç dökülmelerinin büyük oranlar kökünden dökülmeyle olduğunu bilen Dove kökten bir çözüm getiriyor ve dökülme için saçları kökten güçlendiriyor.Zaten koparak dökülmeleri saça fazla ısı ve düzleştirici,maşa gibi şekillendiriciler uygulamayarak, bol bol nemlendirici ürün uygulayarak önleyebiliyoruz.Kökten dökülme için çoğumuzun yapabilecekleri sınırlı.İşte bu mantıkla Dove'un geliştirdiği ürünler kökten dökülmenin önüne geçerek saçların gürlüğünü korumasını sağlıyor.Tabii koparak dökülmeyide düşünerek onunda önünü kesiyor.Böylece bir taşla iki kuş vurmuş oluyoruz.Koparak ve kökten dökülme için ayrı ayrı ürünler kullanma zorluğu yerine tek bir seriyle iki sorun çözüme kavuşmuş oluyor.


Ürünlerin içerik ve kullanım bilgileriyle sizi başbaşa bırakıp,Dove'a yolladığı bı güzel palet ve beni tanıştırdığı bu etkili seri için teşekkür ediyorum.






3 yorum:

  1. Dove bana da teklif etti gondermeyi fakat bende dokulme olmadigi icin istememistim bu kadar kaliteli oldugunu bilseydim babama kullandirirdim hehehe

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle sunum çok güzeldi. Bende de aşırı değil ama bir dökülme var yine bu ara, ben de başladım bakalım. Benim yorumlarım da olumlu olur umarım canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bende şampuanından memnunum ama setini alıp denemedim.benimde saş dökülmesiyle ilgili baya problemin var.

    YanıtlaSil