6 Ağustos 2013 Salı

Arap makyajı



Arap makyajındaki gösterişli hava bazı özel günlerde yada gece makyajında ilham alınası oluyor.Gündüz makyajı için pek tercih edilecek gibi değil .Özellikle gözlere yoğunlaşılan bir makyaj türü olduğu için gözleri büyük gösterecek ufak tefek makyaj hileleri,bol gölgelendirme gibi teknikler kullanılıyor.


Gözleri ön plana çıkaran bir makyaj olduğu için genelde gözlerde koyu tonlara yada göz alıcı renklere yöneliniliyor.Siyah göz kalemi ve eye liner bol bol kullanıldığı için göz çevresinde siyah,keskin bir hat oluşturmak arap makyajındaki kilit noktalar.Göz pınarlarından itibaren gözün dış kısmına kadar çekillin kalem ve eye liner'lar ile göz olduğundan daha çekik ve büyük görünüyor.



Sizde arap makyajı kullanıyormusunuz? :)



13 yorum:

  1. En sevdiğim makyaj türrüdür :) blogumda bu konuyla ilgili
    yaptığım makyajların video ve fotoğraflarını görebilirsin :))

    YanıtlaSil
  2. haifa wehbe nin makyajlarına bayılmışımdır her zaman fakat çok zor bi makyaj türü bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onunkiler cok guzel oluyor tabii profesyonel ellerden cikiyor onun makyaji :)

      Sil
  3. cok agir ama cok seviyorum arap makyajlarini :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanki gece yada ozel gunler icin daha uygun:)

      Sil
  4. güzellik iyi bayramlar diliyorum san :)

    YanıtlaSil
  5. Tesk ederim cnmm sanada iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  6. Yapmayı becerebilsem kullanıcağım da beceremiyorum :) Senin güzel gözlerine de çok yakışır bu Arap makyajı :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    911. takipçin benim.
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    Mutlu Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil