11 Ağustos 2013 Pazar

Bath and body works vücut spreyi



Yaz aylarında gündüzleri parfümden çok vücut spreyi kullanmayı tercih ediyorum.Fazlaca sıcak olan ve terleten bir havada parfüm ağır geliyor.Bath&body works'un yaptığı %50 indirimde kokusuna hayran kaldığım daisy dreamgırl son zamanlarda elimden düşmüyor.Hafif kokusuyla yaklaşık bir kaç saat üzerimde kalıyor.Bir kaç saatten sonra ise kayboluyor ki vücut spreyi için bu süre fazla bile.İndirim ile fiyatı yaklaşık 15 tl'ye geldi,yani oldukça makul ölçüde bir fiyatlandırma oldu.Şişesi büyükçe olduğu için çok uzun süre yetecek bir ürün olduğunu düşünüyorum.Ben bir kaç aydır kullandığım ve her defasında elimi bol tutarak sıktığım halde göründüğü gibi azalma oranı çok çok az.

2 yorum:

  1. güle güle kullan :) indirimli fiyatı çok süper olmuş cidden :) bende geçen gün 3 tane denedim 2sini beğendim eve geldiğinde eşime koklattım o sadece birini beğendi 29 muydu ne kadar dı fiyatı tam hatırlayamadım tekrar gittiğimde almayı planlıyorum :) oldukça kalıcılar..

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım, indirimle de oldukça uyguna gelmiş.

    YanıtlaSil