26 Ağustos 2013 Pazartesi

Golden rose fantastic color

Golden rose Fantastic color renk skalası bir harika.Her renk şeker gibi,insanı kendine çekiyor.
 212numaralı bu ojede şişesinde çok tatlı duran bir pembe.Ojenin kuruma hızı çok iyi ancak biraz fazla koyu bir yapısı var gibime geldi.Sürerken çizgiler kalmasın diye biraz uğraştım.Aslında dediğim gibi koyu kıvamlı bir oje ancak bu yapısına rağmen tırnak uçlarımdaki beyazları kapatmadı, buda ojede en sevmediğim eksi yönlerden biri.Tırnak uçlarınıda kapatsa süper bir oje olacak.

9 yorum:

  1. tam aradığım, acaba nerde bu tonları bulurum dediğim rengi yayınlamışsın. Çok tatlı renk!
    yalnız ben de senin gibi çizgi yapmasına takılıyorum zaten süper süremiyorum bide çizgi oluyo:))) bir de fırçası nasıl kalın fırça mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm cizgi yapmasa cok guzel bir renk:) firca orta kalinlikta rimmel oje gibi kalin degil

      Sil
  2. Rengi gerçekten çok şekermiş :)

    YanıtlaSil
  3. 3 kat mı surmek gerekiyor acaba ama renk tonu cok yakısmıs cok guzel bir renk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm 3 kat suruncede cok macunumsu oluyor kurumasi zorlasiyor

      Sil
  4. çok güzelmiş rengi

    http://cemrelifestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Manufaktura urunlerini ozel kilan nitelik urunlerin Karlovy Vary'den cikartilan tuz, kaynak suyu ve minerallerle islenmesidir. Oraya Carlsbad de denir. Ayrica Cek Cumhuriyeti'ndeki bira maltinin yani yetisen arpa ve serbetciotunun cilt uzerinde inanilmaz bir tedavi ve canlandirma etkisi bulunmakta. Manufaktura'nin bu yil cikardigi Pure Czech urunleri de bu niteliklere sahip. Prag Old Town'daki magazalarina her girdigimde hem Manufaktura hem de Pure Czech urunlerine cantamda ne para varsa verip aliyorum. Gercekten Cekler bu isi biliyor inanilmaz memnunum. Turkiye'ye gidislerimde zaten dunyanin siparisini goturuyorum ese dosta :))

    YanıtlaSil