27 Ağustos 2013 Salı

Günlük-hafif makyaj.



 Nude makyaja benzerlik gösteren makyajları çok seviyorum.Gerçi nude makyaj zaten en sevdiğim olduğu için ona yakın herşey hoşuma gidiyor.Günlük olarak uygulanan,hafif tonlarda makyajlar özellikle yaz aylarında çok işe yarıyor.Bu sıcakta fondöten akacak korkusu yaşamaktansa hafif bir pudra ve göz makyajıyla gündüzleri kurtarıyoruz.




Pudra,doğal tonlarda bir allık ve hafif bir göz makyajı yapılınca işlem tamam :) hem basit hem uugulanması kolay hemde güzel ve sağlıklı görünen bir makyaj.


11 yorum:


  1. Çok güzel örnekler

    Bloğumda Clinique ve Darphin çekilişi düzenliyorum katılmak istersen beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/08/clinique-ve-darphin-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  2. en sevdiğim makyaj türü

    http://cemrelifestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. cildi duru olan herkese gerçekten çok yakışıyor
    sevgiler
    kozmetiktutkunu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de yazın makyaj yapmaya üşendiğim için açıkçası daha çok bu tarz makyajları tercih ediyorum. Resimler çok hoş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazin agir makyaj olmuyor zaten en guzeli hafif olmasi:)

      Sil
  5. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesk ederim bakiyorum hemen blogunuza:)

      Sil
  6. abartısız doğal makyajlara bayılıyorum. Bunlar da süper örnekler olmuş:)

    YanıtlaSil