23 Ağustos 2013 Cuma

İsana med krem



İsana'nın üre içeren gündüz bakım kremi ilk başta ''nee üremi içeriyor,o idrar değilmii,ne alaka''diye kısa süreli bir şaşkınlık yaşamama sebep oldu.Ancak ürenin idrarla aynı şey olmadığını,idrarda bulunan bir protein olduğunu google amca sayesinde öğrenip rahatladım.


Kremi annem denedi ve çok memnun kaldı.Kremin cildi yoğun nemlendirme özelliği var.Bunun yanı sıra cildi yumuşatıp eğer varsa bazı siyah nokta yada pürüzleri temizliyor.Annem kremi sürdükten bir kaç saat sonra gelişigüzel eli yüzüne gittiğinde bir anda olan pütür-pürüzler kendiliğinden çıktı.


Fiyatının 14 tl olması ile oldukça uygun fiyatlı ve fiyatına göre yüksek performanslı bir ürün.Gündüz bakımı için kullanılabilinir.Ürün Rossman'da satılıyor.

17 yorum:

  1. Isana markası hem ucuz hem mucize bir marka bana göre :)

    YanıtlaSil
  2. Rossman urunlerine inanilmaz bir ilgi duyuyorum bu ara bu urunde ilgimi cekti en kisa zamanda denenicek ;) gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Rossmann i ben de cok seviyorum , Turkiye de oldugum donemlerde solugu hep Rossman da aliyorum . bu urunu de Turkiye listeme ekliyorum. Cok tesekkurler...

    YanıtlaSil
  4. Rossman burda yok o yüzden alamam ama çok denemek isterdim. Sen güle güle kullan. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. siyah nokta we pürüz gideriyosa denemeye değer yağlı cilde olurmuki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su bazli bir krem oldugu icin yagli ciltte sorun yaratmaz diye dusunuyorum

      Sil
  6. aaa merak ettim bak şimdi :) Antalyaya da biran önce açılsada alsam bende :)

    YanıtlaSil
  7. cok guzel bir urunmus ilk kez senin blogunda gordum canım denicem:)

    YanıtlaSil
  8. Denemek lazım o zaman canım. Bir gün yine Rossmann mı yapsak seninle :) İlk tanıştığımız yer sonuçta :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossman'i seninle gezmek ayri keyif cnm:) mutlaka gidelim

      Sil
  9. ilk kez gördüm ben de.denerim inşallah güzeldir diye umut ediyorum...

    YanıtlaSil