25 Ağustos 2013 Pazar

Manufaktura exclusive spa losyon



Kokusu güzel vücut losyonlarına bayılıyorum hele birde doğal içerikli olursa tadından yenmez oluyor.Manufaktura doğal spa ürünleriyle hizmet veren bir marka.Ürün Prag'dan alındı bu sebeple Türkiye'de bulunduğunu sanmıyorum.Eğer yurtdışına giderseniz yada giden birini bulursanız kesinlikle sipariş listesine eklenmesi gereken bir ürün.İçeriğinde gül ve inci tozları bulunuyor.Sürüldüğü ilk andan itibaren yoğun bir nemlendirmesi var.Yağlı his bırakmadan çabuk emiliyor ve su bazlı.Bıraktığı güzel koku gün boyu azalmadan hafif hafif burnuma gelmeye devam ediyor.Marka'nın duş jelleri ve diğer banyo ürünleride harika.Bende üzümlü bir duş jeli varki akıllara zarar.Benim gibi kuru ciltli yapıya sahip olan birinin cildini hiç kurutmadan hatta bol nemlendirerek ve mis kokular bırakarak temizleyen bir ürün.Başka bir yazıda kendisiyle tanışacaksınız.

2 yorum:

  1. kokusu guzel olan losyonları bende cok seviyorum:)
    keske buradada satılsa merak ettim

    YanıtlaSil