7 Ağustos 2013 Çarşamba

Yves rocher bio roll on



Yves rocher doğum günümde bir kart yollayarak doğum günü hediyemi mağazalardan temin edebileceğimi söyledi.Sephora ve yves rocher'in doğum günü hediyesi uygulamalarını başarılı buluyorum.İnsanın alışveriş yaptığı mağazanın doğum gününde jest yapması hoşuna gidiyor.Bu hediye'nin yanı sıra alacağım ikinci ürüne %50 indirim yapıldı.Bende bir rimelle gloss aldım.Bu ürün doğal olan ve zararlı kimyasal içermeyen bio serisinden.Koltuk altına uygulanan ve zararlı kimyasal içeren kozmetik ürünlerin aslında çok zararlı olduğunu biliyoruz ama ben dahil koltuk altı ürünlerde(roll on-deodorant)buna dikkat ettiğim söylenemez maalesef.Koltuk altından alınan zararlı kimyasallar kadınları göğüs kanserine dahada çok yaklaştırıyor.Bu sebeple bir çok marka koltuk altı ürünlerde organik ve zararlı kimyasal bulunmayan ürünlere geçiş yapıyor.Yves rocher'in bio serisinde de terlemeyi önleyen organik aloe vera içeren bu üründe hiç bir şekilde paraben,colorant sels alımınıum ve diğerleri bulunmuyor.Yani sağlık açısındna güvenle kullanılabilecek bir ürün.Terlediğinizde ter kokmuyorsunuz bu açıdan başarılı.Kokusu fena değil ama bence herkese hitap edebilecek bir koku olduğunu düşünmüyorum.


6 yorum:

  1. Ben de Yves Rocher'ın kartını aldım :) Bu sene doğum günüm geçti ama seneye bekliyorum kendisinden böyle jestler <3 Güle güle kullan :) Doğum günün kutlu olsun bir de , nice yaşlara :*

    YanıtlaSil
  2. paraben olmaması cok guzel birsey bu konuya cok dikkatetmeliyiz bencede.
    mutlu bayramlar dilerim:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de merak ediyordum bu ürünü. En kısa zamanda deneteceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Pericimm bloğumda cok guzel hediyeler veriyorum gelsene ;) iyi bayramlar kuzummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyorum cnmm sanada iyi bayramlar:)

      Sil