6 Eylül 2013 Cuma

Kozmetik,bakım,güzellik,formda kalma mimi

Sevgili biricit tıktık beni mimlemiş kendisine teşekkür ediyorum,hiç vakit kaybetmeden soruları cevaplıyorum :)

Blogunuzun adı ve linki;kozmetik perisi -http://kozmetikperisi.blogspot.com

Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz:2010 yılından beri ancak son bir yıldır aktif yazıyorum:9

Kilo problemi yaşadığınız zamanlar oldumu:Olmazmı,ergenlikten üniversite 2. sınıfa kadar diyet vs uğraşıp durmuştum.Şimdiyse kilom 56 ve kilo alma sıkıntım yok.

Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz:Yediklerime mümkün mertebe dikkat ediyorum,bir gün abarttıysam ertesi gün dengeli besleniyorum.

Hayatınızın bir döneminde zayıflama hapı vs kullandınızmı:Akapunktur yaptırmıştım ve akapunkturu yapan kadının tavsiyesiyle %100 bitkisel diye verdiği yağ yakan hap yüzünden ölümden döndüm.Kimseye böyle zayıflama hapı veya yağ yakıcı gibi kimyasalları kullanmalarını önermiyorum.Spor yapın,yediklerinize dikkat edin yeter.

Güzelliğinizle ilgili düzenli uyguladığınız bakım kürleri varmı:Haftada bir mutlaka peeling ve nem maskesi uygularım.Ara sıra aklıma geldikçe kil maskesi yaparım.Günlük cilt bakımımı ihmal etmem.

Vazgeçmeyeceğiniz kozmetik ürünleri:Mac studio fix pudra,ysl touche eclat kapatıcı,parfüm.

Bende sevgili kozmetik hikayeleri,audrey,elida'nın aşk çeşmesi,makyaj kelebeği'ni mimliyorum :)

9 yorum:

  1. :) canım 2. soruya cevap vermemişsin.

    YanıtlaSil
  2. sağol cnm iyiki hatırlattın unutmuşum:)

    YanıtlaSil
  3. Geldim canım :) Hemen yapacağım mimi mujk

    YanıtlaSil
  4. aa süper bricit'de mimlemişti beni dün yaptım hemen :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevdiğim için hemen yaptım.. o haplar kötü olmuş çok tehlikeli çoğu :-((

      Sil
  5. canım tesekkurler yanıtladığın icin:)
    zayıflama hapları gercekten de tehlikeli benim arkadaslarımın basına aynısı geldi. doğal yollardan zayıflamak en guzeli.
    kil maskesini bende deneyeceğim :) sevgiler bu arada blogunun adını cok seviyorum:) peri kızı gibi

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim cnm keyifle yanitladim mim'i:) evet kimyasal kullanmak cok zararli hicte gerek yok.cnm benim cok tesk ederim blogun adini seviyorsan ne mutlu bana ki guzel bi isim bulmusum:)

    YanıtlaSil