4 Eylül 2013 Çarşamba

Marion cotillard makyajları




Marion Cotillard'ın makyajları hep dikkatimi çekmiştir.O kadar doğal makyajları varki bazen yüzünde hiçbirşey yokmuş gibi görünüyor.Tabiiki birşeyler muhakkak var ama o kadar dozajında uygulanmışki o doğal duruşu sağlıyor.Seçilen renkler ve makyaj tarzı sanki kendisi için biçilmiş kaftan.Genelde smokey eye yapıp yüzünün geri kalanını çok sade bir bitirişle tamamlıyor.Makyajında en dikkat çeken yer hep gözleri.Dudakları ise nude görüyoruz.Örnek alınabilecek,ilham alınabilecek makyajları var.En beğendiklerimi sizlerle paylaşıyorum:)


9 yorum:

  1. Kesinlikle sana katılıyorum.Kadının çok doğal bir duruşu var,her haliyle güzel ve farklı bir tarzı var :)

    YanıtlaSil
  2. Makyaj tarzımız çok benziyormuş hatunda bal yani maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. işte bu tarz makyalara bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  4. bencede cok doğal makyajı mimledim seni canım:)

    YanıtlaSil
  5. Çok beğenirim ben de kendisini, makyajını :)

    YanıtlaSil