3 Eylül 2013 Salı

max factor pearl maron



Max factor'un en sevdiğim ürünleri false lash effect rimel ve tüm rujları :)Renk skalası oldukça geniş,birbirinden güzel renkler var bu yüzden insan seçmekte zorlanıyor.Ancak bu içinde hafif bir inci ışıltısı olan renge hayran kaldım.Bu aralar sık sık kullanıyorum.Pearl maron rengi 36 numara.Oldukça kalıcı yapıda bir ruj.Sık sık tazeleme ihtiyacı hissettirmeyen,doğal duruşu olan bir ürün.Ben sedefli ürünleri dudakta pek sevmem ancak bu rujda olduğu gibi dozajında bir sedef varsa hayır demem:)

7 yorum:

  1. cnm harika durmuş dudaklarında!!! böyle sedefli pembelerde doğru tonu tutturmak çok zor ama harika bir renk bulmuşsun:)))

    YanıtlaSil
  2. Tesk ederim cnm:) bu tonu annem buldu;)

    YanıtlaSil
  3. Max Factor'ün bu seri rujlarını çok beğendim.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Bugüne kadar nasıl keşfetmedim. Bloguna bayıldım hemen takibe aldım bende beklerim. www.bebegimhersey.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesk ederim bakiyorum hemen bloguna:)

      Sil
  5. Çok güzelmiş canım rengi, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil