21 Eylül 2013 Cumartesi

Nihayet bitenler yazısı




Bu yazının başlığı 'nihayet bitenler' çünkü kozmetik ürünleri bitirme konusunda nedense bir tuhaflık var bende.Bir türlü bitmek bilmiyorlar :)) Benim gibi kozmetik canavarı bir bünye bol bol ürün alıp sonra bunları bitiremeyip dolapları,çekmeceleri bir dükkan açacak kadar doldurunca krize giriyor.Bu ay itibari ile bitirdiğim ürünler 
Rexona shower clean roll on-kokusuna bayılıyorum,bittikçe alacağım ürünlerden biri.Ter kokusunu kesinlikle önlüyor.

Rexona cotton deodorant-ter kokusunu önlüyor,hoş pudramsı bir kokusu var ancak koltuk altında beyaz iz bıraktığı için siyah giyildiği zaman kullanılmasını tavsiye etmiyorum.

John Frieda go blonder şampuan-İkinci kutuyu kullanmaya başladım bile,Güzel bir şampuan ancak saç rengini açma özelliğinden dolayı biraz kuruma yapıyor,yanında bol saç kremi kullanmak lazım.

Loreal Elseve Arginine saç kremi-ürünün saç dökülmesini önleme konusunda çok etkisi yok ancak saç kremi olarak saçı yumuşatıp,tararken kırılmayı önlemede etkili.

10 yorum:

  1. Bende kozmetik bitiremeyen gruptanım canım.Sürekli aynı ruju kullanmadıkça bitmiyorlar ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef oyle bitmek bilmiyorlar bir turlu

      Sil
  2. çok güzel bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Arginine benim saçımı inanılmaz döktü. Ama her elseve gibi saç açmakta usta sanırım

    YanıtlaSil
  4. Bugün ben de yazdım sonunda bir bitenler yazısı. Gelsin yeniler Perim :)

    YanıtlaSil
  5. John Frida şampuanı merak ediyordum, kurutuyorsa almayayım, zaten kuru saçlarım

    YanıtlaSil
  6. Renk actigindan dolayi biraz kuruluk yapiyor ama kremle kullaninca sorun cikarmiyor

    YanıtlaSil