27 Eylül 2013 Cuma

Yves rocher far-bronze lichen



Yves rocher'ın bir çok ürünü gibi makyaj ürünlerine de bayılıyorum.Özellikle farlarının pigmentli yapısı  hoşuma gidiyor.82 numaralı Bronze lichen rengi çok hafif ışıltılara hafif.Öyle simli bir görüntü yerine kendinden hafif ışıltıları daha çok seviyorum çünkü dozajında bir parlaklık veriyor.Bu rengin özellikle kış makyajlarında çokça kullanılacak bir renk olduğunu düşünüyorum.



Parmağımı sadece bir kez far'a dokundurup çektim ve sonuç ortada,rengini tam veren bir far.Herhangi bir baza ihtiyaç duymadan kullanılabilir.Ben bu rengin, bronz allık ve nude rujla çok güzel kombinlenebileceğini düşünüyorum.

4 yorum:

  1. hmmm rengine bayıldıııım:)tam sonbaharlık!

    YanıtlaSil
  2. tonu nekadar hoş öyle.. çok beğendiimm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. gölgelendirmede guzel durur bence gulegule kullan sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzelmiş canım, ben de gri rengini kullanıyorum ve çok memnunum. Güle güle kullan

    YanıtlaSil