31 Ekim 2013 Perşembe

Dermo eczanem alışverişi



Clarins ürünlerden çok memnun olduğumu biliyorsunuz,son zamanlarda cilt bakım ürünlerinde yavaş yavaş komple Clarins'e geçiyorum.Hazır göz çevresi ve cildim için kullandığım nemlendiricim bitmek üzereyken alışveriş yapmak istedim.Dermo eczanem.com'da aradığım ürünleri uygun fiyatlara buldum.Bu arada Clarins'ten alacağım ürünleri tamamladıktan sonra biraz daha sitede gezinmeye devam ettim ve ne göreyim Physıcıans formula'nın correcting kit'ini 175 tl yerine 95 tl'ye sattıklarını görünce ne zmaandır denemek istediğim physıcıans formula ürünleriylede tanışma şansım oldu.Bir tane de Deborah göz altı kapatıcısı aldım.Denemem için Vichy'nin kremlerinden göndermişler.Bu arada sitedeki ürünler güvenilir ve orjinal zaten kendi eczaneleri üzerinden gönderiliyor.Yaklaşık 4 gün içinde siparişim elime ulaştı,bu açıdanda sorun yaşamadım.Bu sebeple Dermo ezcanem'i tavsiye ederim kızlar.

12 yorum:

  1. Güle güle kullan canım aldıklarını :))

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan canım :) Physıcıans formulanın kit içeriğinde neler var? Bende ürünlerini çok beğeniyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teskler cnm kitin icinde kucuk bir kapatici ve highlighter,loose powder,kapatici pudra var

      Sil
    2. Çok uyguna gelmiş gerçekten ;)

      Sil
  3. Hepsı cok guzel gorunuyor gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel alışveriş olmuş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. physicians formula candır.......süper bi marka....güle güle kullan canım sende aldıklarını.

    YanıtlaSil
  6. Aynen oyle canim tesk ederim:)

    YanıtlaSil
  7. İyi günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil