1 Ekim 2013 Salı

Ecotools bronzer fırçası.


Ecotools fırçaları hem uygun fiyat hemde kaliteli yapılarıyla son zamanlarda herkesin kullandığı fırçalar arasına girdi.Bende Ecotools'un far seti ve pudra fırçası var,oldukça memnunum.Bu seferde bronzer fırçasını denedim,kılları yumuşacık ve ürünü fırçaya aldığınızda ürünü çok doğal bir şekilde cilde yayıyor.Kıllarda dökülme olmadı,ancak bütün fırçalarda olduğu gibi zamanla ufak tefek dökülme olabilir.Bronzer fırçası olmasına rağmen arada pudra uygulamak içinde rahatlıkla kullanılabilir.

4 yorum:

  1. Bu fırçayı çok seviyorum ben. BB krem,pudra hatta fazla uygulanmış allığı dağıtmak için bile kullanıyorum. Sende güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle tombiş, tok fırçaları çok seviyorum ben. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm kullanimi rahat oluyor tesk ederim:)

      Sil