17 Ekim 2013 Perşembe

Essence soft&natural fondöten

Essence'in bir çok ürününü çok beğeniyorum.Uygun fiyatlarına oranla kaliteleri çok başarılı bence.Genel yargı olarak pahalı=kaliteli algımı değiştiren bir nevi Essence markası olmuştur.Çünkü fiyatlarıyla kıyaslayınca gayet başarılı sonuç veren ürünleri var.Geçtiğimiz günlerde tüm yüzüme değil sadece yüzümde aydınlatacağım bölgelere uygulamak için kendi ten rengimden daha açık bir fondöten arıyordum.Elim essence'in soft&natural serisine gitti.Ürün uygulama konusunda çok başarılı.Cilde kolay dağıtılıp,doğal bir duruşla bitiş sağlıyor.




 Yüzümde aydınlatıcı gibi kullanmayı plandığım için kendi rengimden bir ton kadar açık olan 02 numarayı aldım.Bileğimin iç kısmında ürünün cilde yedirilmiş halini görüyorsunuz.Çok doğal,mat ve sağlıklı bir duruşu var.Fiyatına göre son derece iyi bir ürün olduğunu düşünüyorum.Kapatıcılığı orta üzeri.Cildi çok fazla sorunlu,sivilceli ve lekeli olmayanlar rahatlıkla kullanabilir.Sorunlu biltler ise ayrıca bir kapatıcı kullanarak uygulasa daha iyi sonuç verir.Elimdeki fondötenler bitince ürünün kendi ten rengimde olanınıda alıp tüm yüz için kullanmayı düşünüyorum.

7 yorum:

  1. Kadifemsi bir dokusu var cok begeniyorum bende. Birde kokusu iyi olsa tam olacakmis. Gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm cok yumusak bir yapisi var tesk ederim:)

      Sil
  2. Bende kopuk fondotenini merak ediyorum cok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bende denemedim cnm:)

      Sil
    2. ben sprey olanı denedim
      http://cemrelifestyle.blogspot.com/2013/10/diorskin-airflash-sprey-fondoten.html

      Sil
  3. benim aklıma takılan birşey vardı essence in ten grubu ürünleri ile ilgili bir bilene sorayım istedim:)
    daha önceden başka bir blogda essence in ten grubu ürünlerini kullanıp kıllanma sivilcelenme yaşayan bir daha mümkün değil yanından geçmem diyen bir arkadaş olmuştu bende onu okuduğumdan beridir hiç bir ten grubu ürününe elimi sürmedim hatta kullandığım far paletlerine bile şüpheyle yaklaşır oldum acaba siz böyle birşey gözlemlediniz mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep soylerim her kozmetik urun her bunyede farkli reaksiyon verir diye bana hic olumsuz bir etki yasatmadi suana kadar.sende deneyip kendinde nasil bir reaksiyon veriyor gorebilirsin zaten cok uygun fiyatli oldugu icin begenmesen bile fiyati sebebiyle elinde patlamaz:) ben bir ara hep clinique kullanirdim hicde sivilce yapmadi ama yapanlarida duydum ornegin,herkeste farkli etki ediyorlar

      Sil