14 Ekim 2013 Pazartesi

Gratis indirimi ganimetleri

 
 
 
 
Gratis'in bayram indirimi kampanyasıyla %50 indirimli alışverişim tam istediğim gibi oldu.Gerçi her seferinde olduğu gibi The balm fırçaları yine kaçırdım,standta bir tane bile yoktu ama sık sık kullandığım saç boyalarımı stoklama şansım oldu.Ne zamandır denemek istediğim The balm nüde paleti bu indirimle almış oldum.Yine bittikçe aldığım rexona deodorant ve Loreal'in kremsi yapıdaki farınıda indirimden faydanalanarak aldım.Sizler neler aldınız bu indirimden? :)

8 yorum:

  1. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. ben baya yüklü bi alışveriş yaptım:) çoğunu blog yazısını yazarken yazmayı unutmuşum:D güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, paleti sevecek misin merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesk ederim cnm bir kac kez denedim simdiden cok sevdim paleti:)

      Sil