2 Ekim 2013 Çarşamba

Günün makyajı smokey eye

Ne zamandır güzel bir smokey eye makyaj yapmak istiyordum.Hazır mac texture velvet far'ı almışken hemen başladım .Göz kapağıma Sephora paletteki siyah farı sürdükten sonra crease bölgesinden itibaren mac texture velvet'i dağıtarak sürdüm.Alix avien eye liner'ı sürdükten sonra kirpiklerimi kıvırıp bol rimelle destekledim.Rimel Essence marble mania.


Gözümün alt kısmını beliz kozmetiğin çok çok sevdiğim siyah göz kalemiyle belirginleştirdim.Yüzümün tamamına,göz altıda dahil olmak üzere the balm shelter sürüp(mac duo fibre fırça ile)doğal bir görünüm kazandırdım.Göz altıma ayrıca kapatıcı sürmeye gerek görmedim.Yanaklara Essence sun club blonde bronzer geçip yine essence'in nüde tonlarda bir ruju ile makyajımı tamamladım.


10 yorum:

  1. Harika olms bende bgn boyle bi makyaj yaptim bu havalarda azi kurtarmiyo:)

    YanıtlaSil
  2. seviyorum bu tonları,güzel gözlerine de çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  3. süper olmuş cnm, çok yakışmış güzel gözlerine...
    ben de bu aralar güzel bir smokey eye makyajı arıyordum:)))

    YanıtlaSil
  4. çook güzel olmuş ben çoook beğendim :) çok da yakışmış

    YanıtlaSil
  5. göz güzel kardeşim!:)))) canım ben de yapıorum arada bu makyajı beğendim çok! ama senin de beğeneceğin bir sürprizim var blogda, sen ve takipçilerine çıkabilir istersen:) mutlaka uğra bana lütfennnn:)

    YanıtlaSil
  6. Tesk ederim:)) bakiyorum hemen:)

    YanıtlaSil