10 Ekim 2013 Perşembe

swissco banyoda peeling ve masaj bir arada



Banyo keyfime son zamanlarda yeni ürünler ekliyorum.Bunlardan en sevdiğim ise Swissco masaj süngeri.Hem lif hemde peeling görevi gören bu çift fonksiyonlu ürün son zamanlardaki favorim.Biraz sert bir yapıya sahip bu sebeple cildi hassas olanlar almadan önce ürünün sertliğinin kontrol edilebildiği minik açıklıktan ürünün yapısına bir baksınlar derim.Duş jelini uygularken,cildimdeki ölü derileride arındırıyorum.Bu işlemden sonra bebe yağı yada losyon uyguladığınızda bebek popuşu gibi yumuş yumuş oluyorsunuz :)


6 yorum:

  1. tüh Gratis alışverişimi bugün yaptım:) güzel ürünmüş, yarın tekrar uğrayayım:) fiyatı nasıldı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatını net hatırlamıyorum cnm ama uygundu:)

      Sil
  2. Sertse bana göre değil diyeceğim ama her banyoda değil de 2-3 kerede bir uygulanabilir hassas ciltler için. Denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm yapısı biraz sert eğer cildin çok hassassa tavsiye etmem

      Sil
  3. Gerçek temizlik için gerçekten bu ürünler şart. Annem bunların daha yumuşağını alırdı küçükken cof cof yıkardı resmen işkenceydi o zamanlar :))) Şimdi kullanmasam temizlenmiş hissetmiyorum kendimi... Güzel bir ürün iki işlevli olması harika güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm gerçekten güzel bir ürün,teşkler:)

      Sil