28 Ekim 2013 Pazartesi

The Balm nude'tude palet



The Balm'ın herhalde en sevilen paletleri arasında yer alan nude 'tude palet şu sıralar en sık kullandığım makyaj ürünlerim arasında.Balm'ın farlarının genelde pigmentasyonu iyi oluyor.Bu palette de aynı şekilde farlara fırçayı azıcık değdirmek,rengin tam olarak ortaya çıkması için yeterli.Çok pigmentli olduklarından dolayı fırçaya fazla ürün almaya gerek kalmıyor.



Oniki farklı renkten oluşuyor,renkler birbiriyle kombinlemeye uygun.Bazen sadece bu farla göz makyajımı tamamlıyorum.Nadiren farklı tonlar için ikinci bir palete yada fara geçme ihtiyacı duyuyorum.Bu arada palette en sık kullandıklarım sassy,stubborn,sultry,seductive sizin beğendiğiniz renkler hangileri?

9 yorum:

  1. Balm'dan ilk aldığım palet buydu canım.Çok güzel gerçekten.Sondaki 4 renk dışındakileri sıkça kullanıyorum.Sende güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. ben bu paleti aldığımdan beri tüm farlarımı unuttum resmen standoffish sophisticeted, silly ve sexy benimfavorilerim.

    YanıtlaSil
  3. Bu paletten bende almak istiyorum indirimde kalmamamıştı inşallah yılbaşı indirimi yaparlar ve bulurum güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ins kalir cnm indirime giriyo zaten gratis

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. 60 kusurdu ama indirimle 30-35 civarlarina aldim

      Sil