2 Ekim 2013 Çarşamba

Turuncu kasa çekiliş sonuçları


Turuncu kasa.com ile yaptığımız hediye çekilişi'nin son günüydü.Bu gün kurayı gerçekleştirip kazananı ve yedek kazananları belirledim.Kazanan kişi iki gün içinde benle iletişime geçtiği takdirde hediyeleri adresine kargolanacak ancak iki gün içinde kendisinden cevap alamazsam yedek kazanana geçecek hediyeler haydi bakalım kim kazanmış :)

Sevgili BAHÇEM BENİM,hediyeleri kazanan kişi oldun tebrik ediyorum ve iki gün içinde sendne iletişim bilgilerini mailime bekliyorum.Kazanan iletişime geçmediği takdirde sırayla sihirli mavi eğer oda iletişime geçmezse ise,esra göksel kazanacak.

3 yorum:

  1. Ayyyy çok sevindiiiiiiiiiiimmmm :D hemen gönderiyorum bilgilerimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine kazanmışsın :)) tbrkler güle güle kullan canım..

      Sil
  2. tüh az daha kazancakmışım :( güle güle kullan bahçem benim

    YanıtlaSil