14 Kasım 2013 Perşembe

Bitenler





John Frieda serum:Bittikçe aldığım bir serum.Özellikle saçları yıpranmış ve elektriklenme sorunu olanlar için ilaç gibi diyebilirim.Her banyodan sonra kullanıyorum,bu kadar sık kullanılmasına rağmen en az 3-4 ay yetiyor.

Bioderma sensibio h2o makyaj temizleyici;Aynı JF gibi bittikçe aldığım ürünlerden biri,hem göz hemde yüz makjını temizlemek için ideal.Hassas ciltlerinde rahatlıkla kullanabildiği bir ürün.Water proff ürünlerde de etkili.

Dermalogica skin smoothing cream;Özellikle kış aylarında kurtarıcı nemlendiricim diyebilirim.Cildi yoğun şekilde nemlendiriyor ama yağlandırmıyor.

4 yorum:

  1. Severek kullandıkların bitmiş genelde.Yenilerine sağlık o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. biodermayı bende cok seviyorum beğenerek kullandığım bir ürün:)
    dermalogica yı duydum ama hic denemedim kuru bir cildim olduğu icin merak ettim nasıl acaba:)

    YanıtlaSil
  3. Dermalogica cok iyi cnm tavsiye ederim

    YanıtlaSil