30 Kasım 2013 Cumartesi

Bitenler




Bu ay mac face and body fondöten ve loreal saç maskesi bitirdim.Diğer blogger arkadaşların bitenler yazılarını okudukça bende bir sorun var diye düşünmeye başladım.Herkes şişe şişe ürün bitiriyor hele makyaj malzemeleri keza öyle.Ben ise aldığım ürünleri kullan kullan bitiremiyorum.Uzun araştırma sonuçlarıma dayanarak söylüyorumki ben aynı anda bir çok ürün kullandığım için elimdekiler bitmiyor  :))) sende herkes gibi bir şampuan,bir krem,bir fondöten alsana.Yok illa her indirimden bir şey alacaksın,evdeki dolaplardan çıkan stok kozmetik ürünleri bir araya toplasam dükkan açarım:)) neyse gelelim bitirdiklerimin yorumlarına.

1-Mac face and body fondöten

Ürün sorunsuz ciltler için çok başarılı sonuç veren bir fondöten.Cildi ışıl ışıl aydınlatıp,oldukça taze ve canlı bir görünüm veriyor.Ancak cildiniz yağlıysa bu hafif parlaklık günü ilerleyen saaatlerinde sokak lambası gibi parlamanıza neden olabilir aman diyim.Sivilceli ve lekeli ciltlerde kapatıcılığı orta seviyede,ben illa face and body kullanıcam derseniz sivilce izlerinin üzere kapatıcı sürün derim.Daha çok kuru ve normal,sorunsuz lekesiz ciltlere uygun diye düşünüyorum.Bu arada vücut için hiç kullanmadım o konuda bir yorum yapamayacağım.


2-Loreal everpure maske

Saçlara takıntılı olduğum için sanırım denemediğim maske vs kalmadı,bu üründe hiç fena değil özellikle saçınızı yeni boyadıysanız boyanın rengini daha uzun koruyor ve bitkisel içeriğiyle saçları besliyor.Ama bir daha almak istermiyim sanmıyorum.

8 yorum:

  1. ne güzel, en azından 2 koca ürün bitirmişsin, ben de hala tık yok:) hepsi birlikte bitecek sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi tarafi dan bakmak lazim dimi?:)sende bitirirsin;)

      Sil
  2. Canım o zaman senden de bir Kozmetik Diyeti bekliyorum stokları boşaltmak lazım:) Bu arada Bc serisinin saç maskeleri çok şahane denemeni tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm stoklari eritmek icin bi calisma yapicam:))tavsiyeni denicem cnm tesk ederim

      Sil
  3. ben de bir maske delisiyim:))) denemeli bundan:P

    YanıtlaSil
  4. Canım benim de onlarca stoğum var ama şampuan ve cilt bakım ürünlerini aynı anda açmıyorum genelde, tek ürün üzerinden gidiyorum. Saç bakım yağlarını da 2 tane açıp dönüşümlü kullanıyorum. Makyaj malzemesi ise aynı anda hepsi açıldığından bitmiyor maalesef. Sen de koca fondöteni bitirmişsin daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Cnm en dogrusu senin yontemin birkac urun ayni anda kullanildiginda bitmiyor,o fondoten ne kadar zmnda bitti bide bana sor:))

    YanıtlaSil