21 Kasım 2013 Perşembe

Deborah age reset kapatıcı



Deborah markasını rujlarıyla sevmeye başladım ben,ilk önce rujlarını denedim sonra sırayla yavaş yavaş diğer ürünlerine geçtim ve sonuç olarak cidden iyi ürünleri olduğunu düşünüyorum.Fiyat olarak ortalama standartlarda ancak kalitesi çok iyi bir marka.Bu sefer Deborah'tan age reset göz altı kapatıcısını denedim.Ürün göz altı kırışıklıklarının görünürlüğünü azaltırken,göz altındaki koyu renk halkalarıda kapatacağını vaad ediyor.



Açıkçası kırışıklıkların görünürlüğünü azaltma kısmında çok bir beklentim yoktu.Zaten göz çevresi kırışıklığı konusunda çokta sıkıntılı değilim.Zaten birde şöyle bir durum varki kozmetik ürünlerin kırışıklık tedavisi yaptığına pek inanmıyorum anca iyi kremlerle yeni kırışıklıklar geciktirilebilir ama renkli kozmetikle bu soruna çözüm bulunacağını sanmıyorum.



Ürün oldukça ince ve hafif dokulu bu sebeple çizgilere dolma yapmıyor.Kırışıklıkların görünürlüğünüde azaltma kısmında bu açıdan başarılı diyebilirim.Bazı göz altı kapatıcıları çok kalın yapılı olduğundan çizgiler edolup olan çizgileri iki katı fazla gösteriyor.Bu üründe o tarz bir sorun yaşama riski yok.Ciltle çabuk bütünleşip,emiliyor.İyice dağıtıldıktan sonra ise çok doğal bir bitirişi var.Göz altındaki koyu renk halkaları kapatma oranı ortanın üzerinde ,çok fazla sorunlu koyu renk halkalı bir göz altınız yoksa seveceğiniz bir ürün olacaktır:)



10 yorum:

  1. Bende deneme fırsatı bulmuştum, kapatıcılığı fena değil, ama bana cazip gelen kısmı çizgilere dolma yapmaması, iyi günlerde kullanın,

    sevgilerle
    http://sedefinevreni.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullan canim soylemeden gecemeyecegim fara bayildim :)

    YanıtlaSil
  3. Canım Deborah yazmışız bugün ikimizde :) Ben sadece rujunu kullandım indirimde yakalayıp diğer ürünlerine de bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cnm:))diğer ürünlerinide çok beğendim aklında olsun:)

      Sil
  4. bende aldım fakat ambalajını açamıyorum :(((nasıl açacağım?yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  5. Bende açamadım boşa donuyor

    YanıtlaSil
  6. Bende açamadım boşa donuyor

    YanıtlaSil
  7. Aynı şekilde bende açamadım biri açıklayabilir mi :D

    YanıtlaSil