13 Kasım 2013 Çarşamba

I Love Autumn mim'i

Sevgili Biricit beni mimlemiş,kendisine teşekkür ediyorum ve başlıyorum yanıtlamaya :)



1-Sonbahar'da en sevdiğin şey/şeyler neler?

Sonbahar'da en sevdiğim şey havanın ne çok soğuk ne çok sıcak,orta kararda olması :)Öyle düşen yapraklar romantizmine girmiyorum,klişe oldu artık :))


2-Sonbahar'da en sevdiğin kıyafet?

Spor ayakkabı,v yaka triko,kot pantolon,ceket en rahat ettiğim kombinim.


3-Sonbahar'da makyaj trendin nedir?

Daha çok bordo ve tonları rujlar,gözlerde kahveler,mürdümler.

4-Sonbahar'da en sevdiğin yemek/içecek?

Özellikle sonbahar'a özgü yediğim içtiğim şeyler yok,ne olsa yerim et ve tavuk harici(vejetaryenim)


5-Sonbahar'da başlayan tv dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi?

Bu aralar 90'lara ve yalan Dünya'ya bakıyorum, bunlar haricinde sürekli takip ettiğim bir dizi yok.


6-Sonbahar geleneğin nedir?

Gezmeye yazdan daha az vakit eyırdığım için kitap okuma alışkanlığıma hız veriyorum:) pencere kenarında bir fincan kahve eşliğinde kitap okumak süper keyifli :)

Bende bu mim'i sevgili sevgili Sevda'nın dünyasına,melislicious'a ,trendly and friendly'ye,hayattan payetlere'e, darkbluekitty'ye, Elida'ya, herşeyden biraz biraz'a gönderiyorum :)

11 yorum:

  1. Akşama yapacağım canııııım , çok teşekkür ediyoruuuuuuum :****
    Ruj konusunda aynı fikre sahibiz :))

    YanıtlaSil
  2. süpermiş hemen yapıyorum tşk.ler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok saol canım :) Hemen geri dönüş yaptım ;)

    YanıtlaSil
  4. Bende mimlemiştim ama yapmışsın :))

    YanıtlaSil
  5. hemen yapıp yayınlıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. canım tesekkur ederim yanıtladığın icin :)
    kahveyi ve kitapları sonbaharda bende baska seviyorum :)
    makyaj olarakta bordo tonları ideal gibi:)

    YanıtlaSil
  7. bende seni mimlemiştim ama sen zaten yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  8. cnm benim çookkk teşekkür ederim yeni dönebildim :)))
    Şu birkaç aydır bir sınav hazırlığında olduğumdan mim cevaplarımı biraz erteliyorum mecburen, diğer arkadaşlarıma da öyle yapmak zorunda kaldım. Yani biraz gecikebilirim yayında kusuruma bakma lütfen:)))
    sevgiler!

    YanıtlaSil