23 Kasım 2013 Cumartesi

Loreal infallible color simli far



Açıkçası simli farları hiç sevmezdim ama zamanla simlere olan önyargım kırılmaya hatta makyajlarımda yer almaya başladılar :) o kaçındığım simler aslında hiçte kötü değilmiş,hatta bazı makyajlarda çok şık bile duruyor.Bu seferki keşfim Loreal'den,hafif kremsi yapıda bir far ama color tattoo'lar kadar macunumsu değil.Kuru bir kremsilik diyeyim siz anlayın.Denediğim renk 027 Goldmine bildiğimiz altın -dore rengi.Ben farı direkt olarak parmağımla uyguladım.


Kremsi yapıdaki farları fırçayla sürmeyi pek sevmiyorum.Zaten bu tarz ürünler rengini anca parmakla tampon yaparak sürüldüğünde veriyor bence.Ürün oldukça pigmentli,parmağımın ucunu fara değdiğrmem tüm göz kapağıma yetip artıyor.


Ben göz kapağının sadece küçük bir kısmında kullanıyorum,günlük makyaj olarak bu kadarı yetiyor.Ama gece makyajı yada özel gün için olacaksa,buna kahve tonlarında mat farlarla gölge yapmakta farın parlaklığını dahada vurguluyor.O şekilde daha şık duruyor bence,siz simli ürün kullanıyormusunuz?


5 yorum:

  1. Oh ne güzel olmuş çok yakışmış bence.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bu rengi birde siyahlı kırmızılı olan rengini almak istemiştim ama bulamadım bir türlü. Birde ürün kremsi değil sıkıştırılmış pigment, o yüzden çok yumuşak :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. ben de bunun en acik rengi var sampanya rengi ve cok memnunum..

    YanıtlaSil
  4. Yeşil rengi var bende çok seviyorum yapısını :) Sana da çok yakışmış :)
    bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. tam da böyle bol pigmentli bir dore far arayışındayım...nedense loreal farlara hiç bakmıyorum..bunu kesin deneyeceğim..

    YanıtlaSil